دست از اثبات حقانیت مسیحیت بردارید،
چون مسیحیت واقعاً برحق است،
بیایید اثبات کنید که خودتان مسیحی هستید ،
این چیزی ست که نیاز به اثبات دارد...
به همین سیاق،
باید خطاب به تمام مذهبیون دنیا گفت: دست از اثبات وجود خدا بردارید،
وجود خدا نیازی به اثبات ندارد...
شما با رفتار نیکتان،
اثبات کنید که به وجود خدا اعتقاد دارید و خدایتان، مادیات و قدرت نیست!