
xa0یک روز سخت و شاید روزی با هزار امید گذشت. خیلی سخت است به انتظار پشت دری بایستی که کسی که دوستش داری خیلی راحت ارمیده و تو باید چشم انتظار بمانی تا دوباره خنده هایش را ببینی. خدایا شکر برای همه محبت هایت و همه انچه تو مصلحت می دانی. قطعا تو بهترین امید لحظه های تنهایی من بوده و هستی. خدایا دلم را به تو می سپارم و بسxa0 بر تن خورشید می پیچد به ناز چادر نیلوفری رنگ غروب تک درختی خشک در پهنای دشت تشنه می ماند در این تنگ غروب از کبود آسمان ها روشنی می گریزد جانب آفاق دور در افق بر لاله سرخ شفق م...
ادامه مطلب